O sprawie napisał portal branżowy Pressserwis. Artykuł pt. "Dubler" ukazał się w "Newsweeku" 13 sierpnia. To sylwetka Mariusza Muszyńskiego, który w 2015 r. dzięki PiS został sędzią Trybunału Konstytucyjnego. Jak napisano w wezwaniu dostarczonym Cieśli, dochodzenie policji, prowadzone pod nadzorem Prokuratury Okręgowej w Warszawie, dotyczy publikacji artykułu "bez zgody osoby zainteresowanej".

Dziennikarz powiedział w rozmowie ze stacją TVN 24, że próbował się skontaktować z bohaterem swojego artykułu - zarówno mailowo, jak i osobiście, pukając do drzwi jego mieszkania.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej