Sprawa listu rozpaliła w poniedziałek prawicowe media. Wedle tygodnika „Do Rzeczy” pani ambasador wysłała do premiera Mateusza Morawieckiego pismo, „w którym poucza, co wolno, a czego nie wolno mówić ministrom polskiego rządu ws. stacji TVN należącej do amerykańskiej firmy Discovery Communications”. Jak stwierdza tygodnik „w otoczeniu szefa rządu mówi się o skandalu”.

Dziennik notuje wypowiedź „człowieka związanego z gabinetem premiera Morawieckiego”, który stwierdza: „Skomplikowana sprawa.

Pozostało 89% tekstu
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej