To odpowiedź Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji na skargę Kancelarii Prezydenta. Dotyczyła ona głównego wydania dziennika TVP 1 z 12 czerwca. Tego dnia prezydent Duda ogłosił, że chciałby przeprowadzić referendum konsultacyjne w sprawie konstytucji. „Wiadomości” o 19.30 nie podały tej informacji, ale zmieściła się informacja o obecności prezydenta na uroczystości Służby Ochrony Państwa.

CZYTAJ TAKŻE:  Prezydent Duda skarży się na "Wiadomości" TVP

Jeden z posłów PiS opowiedział wtedy „Wyborczej”, jak do tego doszło. – Prezes TVP Jacek Kurski za późno poznał oficjalne stanowisko PiS w sprawie inicjatywy prezydenta.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej