O sprawie napisały portale Wirtualnemedia.pl oraz Press.pl, które otrzymały oświadczenie od wydawcy "Faktu", koncernu Ringier Axel Springer. "Przyjmując rezygnację Pana Roberta Felusia, Zarząd Ringier Axel Springer Polska podkreślił, że wiarygodność i prawdziwość informacji jest dla Spółki równie ważna, co wrażliwość społeczna. Będąc jedną z największych firm medialnych w Polsce, jesteśmy świadomi naszej roli i misji, które chcemy nieprzerwanie pełnić" - czytamy.

Wcześniej tego samego dnia były premier Leszek Miller poinformował, że pozywa wydawcę i redaktora naczelnego "Faktu". W weekend tabloid opublikował tekst o jego zmarłym synu, zapowiedziany na okładce dodatku "Fakt na Weekend" tekstem "Ojciec wybrał politykę, a syn sznur". Syn Millera, Leszek Miller Junior, zmarł w zeszłym tygodniu. Jak poinformowała prokuratura, prawdopodobnie było to samobójstwo.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej