Kurski we wtorek na konferencji prasowej, powołując się na dane firmy telemetrycznej Nielsen Audience Measurement, poinformował, że łączna widownia TVP 1 i TVP 2 w pierwszym półroczu tego roku wzrosła po raz pierwszy od 16 lat.

Sypał danymi:

  • Udział widowni TVP 1 w pierwszym półroczu 2018 r. wzrósł o ok. 0,3 punktu procentowego w stosunku do pierwszego półrocza 2017 r., natomiast TVP 2 – o ok. 0,4 punktu procentowego.
  • Od stycznia do czerwca 2018 r. grupa TVP zanotowała wzrost o 0,6 punktu procentowego – z 18 do 18,6 proc. (w porównaniu z I półroczem 2017 r.).
  • Średni udział w oglądalności w grupie wszystkich widzów wzrósł w przypadku TVP 1 o 2,5 proc., TVP 2 – o 4,8 proc., natomiast w przypadku Polsatu i TVN spadł – odpowiednio – o 6,6 proc. i 4,7 proc.
  • Kanały TVP w pierwszym półroczu 2018 r. osiągnęły najwyższe wzrosty oglądalności wśród głównych kanałów telewizyjnych w porównaniu z pierwszą połową 2017 r.
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej