O tym, że od wtorku Joanna Racewicz przestała prowadzić program „Pytanie na śniadanie”, TVP poinformowała w specjalnym komunikacie. Jak wyjaśnia biuro prasowe telewizji publicznej, powodem decyzji było „wykorzystywanie przez panią redaktor Joannę Racewicz marki ‘Pytanie na śniadanie’ do promocji produktów bez wiedzy i zgody kierownictwa programu, co powtarzało się mimo upomnień ze strony przełożonych”.

„Działanie to koliduje z obowiązującymi w Spółce zasadami dotyczącymi reklamy i promocji, a także stoi w sprzeczności z zasadami etyki dziennikarskiej” - podkreśla TVP.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej