Takie są najnowsze dane Nielsen Audience Measurement opublikowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce przypadło „Faktom” - dziennik TVN w lutym oglądało średnio 3,16 mln widzów (21,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym). W porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej serwis stracił 7,95 proc. widzów, czyli 273 tys. oglądających.

Za „Faktami” uplasował się „Teleexpress” TVP 1. Średnia widownia wyniosła 2,46 mln osób (udział w rynku 20,91 proc.).

Licząc rok do roku, „Teleexpress” stracił 27,77 proc. widzów (947 tys. widzów) i jest to największa strata wśród dzienników.

Trzecie miejsce zajęły polsatowskie „Wydarzenia” - po raz pierwszy wyprzedziły „Wiadomości”. Średnia widownia „Wydarzeń” to 2,40 mln (zmalała o 84 tys. widzów, czyli 3,38 proc.).

„Wiadomości” znalazły się poza podium, na czwartym miejscu, ze średnią widownią 2 mln 347 tys. widzów (spadek o 656 883 widzów, czyli 22,8 proc.).

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej