Takie są najnowsze dane Nielsen Audience Measurement opublikowane przez portal Wirtualnemedia.pl.

Pierwsze miejsce przypadło „Faktom” - dziennik TVN w lutym oglądało średnio 3,16 mln widzów (21,27 proc. udziału w rynku telewizyjnym). W porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej serwis stracił 7,95 proc. widzów, czyli 273 tys. oglądających.

Za „Faktami” uplasował się „Teleexpress” TVP 1. Średnia widownia wyniosła 2,46 mln osób (udział w rynku 20,91 proc.).

Licząc rok do roku, „Teleexpress” stracił 27,77 proc. widzów (947 tys. widzów) i jest to największa strata wśród dzienników.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej