Założona przez redaktora naczelnego "Gazety Polskiej" Tomasza Sakiewicza fundacja Niezależne Media nie otrzyma 6 mln zł z NFOŚiGW (Narodowy Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej) na projekt puszcza.tv - informuje OKO.press.

Po artykułach dziennikarzy OKO.press w sprawie konkursu organizowanego przez NFOŚiFW, który wygrała fundacja Sakiewicza, dochodzenie wszczął Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych (OLAF). Choć wcześniej Ministerstwo Środowiska, które przeprowadziło kontrolę na zlecenie Ministerstwa Rozwoju, nie dopatrzyło się żadnych nieprawidłowości.

...
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej