Przede wszystkim należy wyjaśnić dwie podstawowe rzeczy. Artykuł w „Gazecie Polskiej” w ogromnym stopniu jest oparty raczej na artykule opublikowanym na stronach Instytutu Gatestone, prawicowego think tanku z Nowego Jorku. Z co najmniej kilku powodów, o których poniżej, można mieć wątpliwości, czy autor artykułu w „Gazecie Polskiej” rzeczywiście dokładnie przeanalizował wszystkie 243 strony oryginalnego, opublikowanego po niemiecku dokumentu Instytutu Roberta Kocha i wyciągnął z nich właściwe wnioski.

Pozostało 87% tekstu
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej