We wczorajszym materiale Jarosława Olechowskiego „Wiadomości” TVP informują o ich zdaniem „skandalicznej instrukcji”, jaką prezes koncernu Ringier Axel Springer Mark Dekan miał zawrzeć w swoim liście do polskich pracowników firmy, czyli między innymi dziennikarzy „Faktu” i „Newsweeka”.

...
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej.