*Prawie 100 tysięcy.
31 grudnia 2016 r. o 23:59 naszą prenumeratę cyfrową miało dokładnie 99 966 Polek i Polaków. Redakcyjni miłośnicy okrągłych liczb wciąż boleją nad brakiem tych 34 osób.

To znacznie więcej, niż zakładano w planach (90 tys.). Porównując rok do roku, liczba prenumeratorów "Wyborczej" wzrosła o ok. 30 proc. (23 tys.) - jeszcze w grudniu 2015 roku wynosiła 77 tys.

- Trzy lata temu nikt z branży medialnej nie wierzył, że czytelnicy będą skłonni płacić za treści w internecie. Jako pierwszy dziennik w Polsce postawiliśmy tak odważnie na strategię cyfrową. Okazało się, że Polacy doceniają profesjonalizm naszych dziennikarzy. 100 tys. prenumerat cyfrowych w trzy lata to dla zespołu „Wyborczej” wielki powód do dumy i wdzięczności wobec czytelników - tłumaczy Jerzy Wójcik, wydawca "Wyborczej".

Jesteśmy liderem cyfryzacji

W lutym 2014 r. Wyborcza była pierwszym tytułem w Polsce, który wprowadził ofertę prenumeraty cyfrowej. To dzięki niej można mieć pełen dostęp do wszystkich naszych tekstów na Wyborcza.pl, Wyborcza.biz, WysokieObcasy.pl, BiqData.pl czy ponad 20 serwisach redakcji lokalnych. A tekstów piszemy dużo, bo około 600 dziennie. Bez prenumeraty dostęp do nich jest limitowany.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej