Ostatni numer „Przekroju” ukazał się 30 września 2013 r. Wtedy magazyn był wydawany przez Gremi Media. Prawa do tytułu kupił trzy lata temu za 7 mln zł fotograf, przedsiębiorca i wydawca Tomasz Niewiadomski. To on jest teraz właścicielem, wydawcą i redaktorem naczelnym tytułu.

Kwartalnik ma liczyć 148 stron. Od poniedziałku będzie dostępny w ponad 8 tys. punktów sprzedaży w cenie 14,90 zł. Nakład to 50 tys. egzemplarzy. Na razie „Przekrój” nie będzie miał wersji cyfrowej.

„Przekrój” taki jak dawniej?

Jakich czytelników chce skusić nowy tytuł? „To magazyn społeczno-kulturalny, w którym ważną rolę odgrywa rozrywka. Trzon pisma tworzą także rozbudowane działy nauki i kultury fizycznej. Jest w nim miejsce dla tekstów poważnych i żartobliwych, krótkich i długich, ilustrowanych przez najlepszych polskich rysowników. >Przekrój< zastanawia się i martwi, śmieszy, analizuje, pociesza, żartuje” – czytamy na stronie kwartalnika na Facebooku.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej