Tekst był opublikowany w „Gazecie Wyborczej” 16 czerwca 2012 r.

CZYTAJ TAKŻE - nowe wydanie magazynu "Wyborcza Classic"

Niedziela. Za oknem chłodny listopadowy wieczór. W apartamencie przy 7. Ulicy, nieopodal skweru Tompkinsa w Nowym Jorku, dzwoni telefon. - Cześć, Josh! Tu Norman Pearlstine. Chciałem zapytać, co sądzisz o naszym nowym magazynie? - rozlega się czarujący głos w słuchawce. Jego właściciel to 70-letni dziś dyrektor programowy firmy Bloomberg, a wcześniej - szef wydawnictwa Time Inc., naczelny i wydawca "The Wall Street Journal Europe" oraz "The Wall Street Journal Asia", a także naczelny "Forbes".

Po drugiej stronie kabla - Josh Tyrangiel, 39-letni wicenaczelny tygodnika "Time" i szef serwisu Time.com, a wcześniej dziennikarz "Rolling Stone" i producent programów informacyjnych w MTV. Cieszy się szacunkiem szefów i kolegów, którzy są przekonani, że pewnego dnia to właśnie on stanie na czele szacownego tytułu.

Pozostało 89% tekstu
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej