Polska to kolejny po Francji, Niemczech i Wielkiej Brytanii kraj, w którym wprowadzono innowacyjne butelki. Wkrótce ekoszampony trafią także na półki w Rosji i Hiszpanii. Ideę zaczęto wprowadzać w życie w 2017 roku, ale nad Wisłą projekt dopiero raczkuje – pierwsza wypuszczona linia szamponu w ekologicznej butelce liczy sobie 30 tys. egzemplarzy, które na razie są dostępne wyłącznie w Carrefourze. – Jeżeli projekt spotka się z zainteresowaniem polskich konsumentów, z pewnością będzie kontynuowany, a w sklepach pojawią się kolejne butelki stworzone z postkonsumenckiego plastiku – podkreślał Artur Litarowicz, wiceprezes P&G ds. kategorii produktów do włosów na Europę. – Przedmiot zainteresowania producentów H&S jest szerszy niż tylko problemy skóry głowy.

Wyczerpałeś już limit bezpłatnych artykułów w tym miesiącu

Bądź na bieżąco - kup cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych
i wszystkich magazynów Wyborczej