Rozmowy na temat przejęcia Piotra i Pawła przez Spar Group Ltd spółki zaczęły między sobą wiosną. Ostatecznie dogadały się pod koniec maja. Do dokonania transakcji brakowało jeszcze tylko zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów. 

Jak informuje TVN24bis, UOKiK właśnie taką wydał. To tylko potwierdza koniec brandu Piotr i Paweł w Polsce, na co zanosiło się od dawna. Wkrótce rozpocznie się rebranding marki, a żółty szyld delikatesów zastąpią czerwone z napisem Spar. – Zawarta transakcja to ukoronowanie procesu restrukturyzacji sieci Piotr i Paweł – potwierdził dla Tvn24bis Marek Miętka, prezes Piotra i Pawła.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej