Samochody marki Infiniti nie podbiły serc kierowców w Europie Zachodniej - uznał japoński koncern Nissan, do którego należy ta marka luksusowych pojazdów. I dlatego Nissan postanowił zrezygnować z ich sprzedaży w Europie Zachodniej od początku 2020 r.

W zeszłym roku kierowcy w Europie Zachodniej kupili tylko 5,8 tys. aut marki Infiniti, prawie o połowę mniej niż rok wcześniej.

„Spółka skupi się na gamie swoich aut typu SUV w Ameryce Północnej, przez najbliższe pięć lat wprowadzi pięć nowych modeli aut w Chinach i zajmie się poprawą jakości sprzedaży, wartości rezydualnej samochodów oraz zwiększeniem synergii z Nissanem” – zapowiedział japoński koncern.

Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej