Polski rynek pracy się przepoczwarza.

– Widać większą gotowość do podejmowania ryzyka. Spora część osób, które do nas przychodzą, mają pracę, nieraz naprawdę dobrze płatną jak na branżę, a mimo to bez wahania są gotowi ją zmienić – opowiada Andrzej Mikołajewski z zajmującej się rekrutacją Dobrej Agencji. – Obserwujemy też zderzenie postaw i oczekiwań młodszego pokolenia ze starym stylem działania polskich małych i średnich przedsiębiorstw. Idzie młodość i rozsadza stare.

Młodości pomaga – i to znacznie – demografia.

Nie wszystkich będzie na to stać - w "Temacie dnia" prof. Blikle o "dusigroszach" i sezonie na podwyżki

...
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej