'Wyborcza na zielono' to nasza odpowiedź na życzenia czytelników. Jeszcze więcej miejsca na naszych łamach oddajemy materiałom poświęconym ochronie środowiska. Teksty i filmy oznaczone są zielonym logo 'Wyborczej'. Od lipca przygotowujemy też specjalny newsletter, w którym nasi autorzy (m.in. Adam Wajrak) piszą, jak zapobiec ekologicznej katastrofie. Partnerem cyklu jest agencja koncertowa Good Taste Producion , która sama wprowadza ekologiczne rozwiązania w swojej działalności, np. ograniczając druk czy stosując rozwiązania przyjazne środowisku.
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Super! Pan Szczygiel nie zawodzi! Wiecej takich miejsc.
    już oceniałe(a)ś
    11
    0
    Brawo! Może inne kawiarnie pójdą w ślady Wrzenia.
    już oceniałe(a)ś
    10
    0
    Hmmm... a gdzie jest wersja dla tych, którzy potrafią czytać?
    już oceniałe(a)ś
    9
    2
    Ale super pomysł z tym noszeniem swojego kubka! Genialne! I to chciałabym, żeby się przyjęło!
    @katije11
    Sztućce w cholewie inne statki w karty nie ... a jak mam ochotę na coca cole albo inny napój to mam w sklepie przelewać do dzbanka, a co wtedy z butelka po napoju. Jakieś to ni bardzo spójne. Sama nie wiem czy do końca uda się ekologicznie ale generalnie jestem za./malunia/
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    A ten kubek papierowy nie przecieka? Musi być czymś impregnowany, pewnie nawet czymś gorszym od plastiku. A ta drewniana pałeczka do mieszania nadaje niezrównany drzewny aromat gorącej kawie. Nie dajmy się zwariować, bądźmy normalni...
    już oceniałe(a)ś
    4
    6
    A ja zacząłem oszczędzać wodę.
    Pod prysznic tylko we dwójkę i pić dużo piwa.
    A potem pierdzimy razem pod kołdrą na goło.
    już oceniałe(a)ś
    4
    22
    `