Łazarczyk o ekologicznych zakupach: Torby lniane, pojemniki wielokrotnego użytku i bilet elektroniczny, czyli kolejna odsłona "Wyborczej na zielono"

Wyborcza na zielono
30.09.2019 14:10

'Wyborcza na zielono' to nasza odpowiedź na życzenia czytelników. Jeszcze więcej miejsca na naszych łamach oddajemy materiałom poświęconym ochronie środowiska. Teksty i filmy oznaczone są zielonym logo 'Wyborczej'. Od lipca przygotowujemy też specjalny newsletter, w którym nasi autorzy (m.in. Adam Wajrak) piszą, jak zapobiec ekologicznej katastrofie. Partnerem cyklu agencja koncertowa Good Taste Production, która sama wprowadza ekologiczne rozwiązania w swojej działalności, np. ograniczając druk czy stosując rozwiązania przyjazne środowisku.

Więcej tematów
Wiadomości z kraju
Wiadomości ze świata
Tylko Zdrowie
Sport
Kultura
Gospodarka