Przez dekady gościła na polskich ulicach. Poznajcie tajemnice Syreny
Michał Toczek zdjęcia: Michał Kosiński, Michał Toczek montaż: Michał Toczek, Bartosz Chiliński
Choć z produkcji wycofano ją już ponad 35 lat temu, do dziś budzi sentyment miłośników motoryzacji i nie tylko. 'Syrena', produkowana początkowo w warszawskich zakładach FSO, była pierwszym prawdziwie polskim, powojennym samochodem.
To był bardzo dobry samochód do uczenia się jak usuwać niekończące się usterki powodowane niechlujnym wykonastwem no i wrodzoną wadą to jest bardzo twardym zawieszeniem, które powodowało efekt rozkręcania, co się dało rozkręcić pod wpływem drgań ro się rozkręcało podczas jazdy, np. cięgna zmiany biegów. Ha,ha. Musiałem ze sobą wozić skrzynkę z częściami zamiennymi i podręcznymi narzędziami. Na oko był to dosyć zgrany, ładny samochódw ale na oko to się idzie do szpitala. SAAB też produkowaŁ trzycylindrowy dwusuwowy samochód osobowy ale z zupełmie innej bajki. To był samochód w stylu Gomułki.
Wszystkie komentarze
Zapomnieliscie dodac, ze ostatnim.