Choć z produkcji wycofano ją już ponad 35 lat temu, do dziś budzi sentyment miłośników motoryzacji i nie tylko. 'Syrena', produkowana początkowo w warszawskich zakładach FSO, była pierwszym prawdziwie polskim, powojennym samochodem.

Zobacz wideo.
Więcej
    Komentarze
    'Syrena', produkowana początkowo w warszawskich zakładach FSO, była pierwszym prawdziwie polskim, powojennym samochodem.

    Zapomnieliscie dodac, ze ostatnim.
    już oceniałe(a)ś
    9
    0
    To był bardzo dobry samochód do uczenia się jak usuwać niekończące się usterki powodowane niechlujnym wykonastwem no i wrodzoną wadą to jest bardzo twardym zawieszeniem, które powodowało efekt rozkręcania, co się dało rozkręcić pod wpływem drgań ro się rozkręcało podczas jazdy, np. cięgna zmiany biegów. Ha,ha. Musiałem ze sobą wozić skrzynkę z częściami zamiennymi i podręcznymi narzędziami. Na oko był to dosyć zgrany, ładny samochódw ale na oko to się idzie do szpitala. SAAB też produkowaŁ trzycylindrowy dwusuwowy samochód osobowy ale z zupełmie innej bajki. To był samochód w stylu Gomułki.
    już oceniałe(a)ś
    2
    0
    Syrena to wytwor polskiej mysli technicznej, ale znalem sporo ludzi, ktorym wiernie sluzyla.
    już oceniałe(a)ś
    1
    0