Magnum. Współpraca, partnerstwo i technologie kluczem do sukcesu

zdjęcia: Piotr Wolski, Marcin Tynkowski; montaż Piotr Putko
05.07.2016 11:25

Gdy firma Magnum rozpoczynała działalność w 1976 roku, była jedną z pierwszych zajmujących się produkcją i sprzedażą żaluzji. Firma skupia się na tym, by tworzyć i sprzedawać komponenty oraz technologie do produkcji przesłon okiennych. Zbigniew Świeboda, prezes Magnum, zaczynał w firmie od pracy w dziale zaopatrzenia mniejszych klientów. W 2001 roku został już dyrektorem generalnym, aż w końcu w 2013 roku przejął firmę. Rynek zna od podszewki, sam kreuje nowe trendy. Analizuje rynek, jeździ po całym świecie, rozmawia z handlowcami, a potem wymyśla nowe kolekcje, ich kolorystykę.

Współpraca i partnerstwo to słowa-klucze w działalności kieleckiej firmy. Obecnie Magnum przygotowuje się do wejścia na Zachód. To bardzo chłonny, choć trudny rynek - jest dużo firm specjalizujących się w wąskiej ofercie. I są też Chińczycy. Praca ruszyła pełną parą, bo robi się ciepło i słonecznie, czyli sezon dla przesłon okiennych. Ten czas wyjątkowy jest też z innego powodu - Magnum wprowadzi swój pierwszy i jedyny produkt, który będzie sprzedawany nie w częściach, a już gotowy - zewnętrzne przesłony okienne.

Firma Magnum Polska wygrała przygotowany przez 'Gazetę Wyborczą' oraz BGŻ BNP Paribas ogólnopolski konkurs Polska Firma Przyszłości w kategorii Lider Produkcji MSP.

Więcej tematów
Wiadomości z kraju
Wiadomości ze świata
Tylko Zdrowie
    Sport
    Kultura
    Gospodarka