Gościnność to nie tylko szczera chęć ugoszczenia kogoś. Dla branży gastronomicznej to kręgosłup bez którego restauracje nie mają szansę, by konkurować na rynku. Mimo, że to jedzenie jest głównym powodem dla którego idziemy do restauracji, to wracamy przede wszystkim dlatego, że zostaliśmy ugoszczeni przez obsługę - to przesłanie, które mają dla całej branży Patrycja Siwiec i Adam Pawłowski, autorzy książki 'Gościnność. Sztuka dobrej obsługi w gastronomii'. W rozmowie z Agą Kozak zdradzają, co skłoniło ich by podzielić się wieloletnimi doświadczeniami w gastronomii. Jakie są podstawy pracy z gośćmi? Jaki jest idealny przepis na komunikację z personelem? Jakie cechy powinien mieć kelner idealny? Tego wszystkiego dowiecie się w najnowszej 'DeGustacji'!
Więcej
    Komentarze
    Zaloguj się
    Chcesz dołączyć do dyskusji? Zostań naszym prenumeratorem
    Pierwsze przykazanie dla gastronoma: Gość twój nie jest intruzem,
    chce być twym przyjacielem,
    przyjmij go jak w domu twym.
    już oceniałe(a)ś
    0
    0
    `