Wedle "Naszego Dziennika" ta podwyżka "zamknie rynek nowym nadawcom". Ale co tam kogo obchodzą jacyś nadawcy: zamknie go - jak czytamy - "przede wszystkim Telewizji Trwam".

Dlatego media ojca Rydzyka od tygodnia prowadzą specyficzną kampanię informacyjną: odbiorcy "Naszego Dziennika" czy Telewizji Trwam mają z niej zrozumieć tyle, że za chwilę nie będą mieli czego oglądać. "Chcą zlikwidować Radio Maryja i TV Trwam" - krzyczy Radio Maryja na stronie internetowej. "Koalicja PO-PSL za wszelką cenę chce wyeliminować Radio Maryja i Telewizję Trwam".
Pozostało 80% tekstu
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej