Dane międzynarodowej firmy badawczej Nielsen Audience Measurement opublikował portal Wirtualnemedia.pl. Wynika z nich, że od 1 do 31 stycznia tego roku "Wiadomości" nadawane o godz. 19.30 w TVP 1 oglądało średnio 3,7 mln osób przy udziale wynoszącym 23,13 proc. w grupie wszystkich widzów i 16,46 proc. w grupie wiekowej 16-49 lat. To o 410 tys. widzów (9,94 proc.) mniej niż w styczniu 2015 r., gdy program przyciągał przed telewizory 4,11 mln widzów, a jego udział wynosił odpowiednio 25,44 proc. i 18,57 proc.

Z kolei "Fakty" emitowane w TVN o godz. 19 odnotowały w styczniu tego roku oglądalność na poziomie 3,56 mln widzów codziennie, a ich udział w rynku wynosił 23,47 proc. w grupie wszystkich widzów i 22,64 proc. w grupie wiekowej 16-49. Rok wcześniej serwis w telewizji TVN śledziło o 60 tys. osób mniej, a jego udział w rynku wynosił 22,79 proc.
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej