"Jeśli uważasz, że polscy dziennikarze są do kitu, jeśli uważasz, że to ty lepiej przepytasz polityków i lepiej skomentujesz to, co dzieje się w rzeczywistości nie tylko politycznej, nagraj telefonem minutowy film, wrzuć go do sieci, podlinkuj na Tweeterze, Facebooku i na YouTubie, link wyślij do nas na adres twoje@tvp.info" - tak do wzięcia udziału w rekrutacji na dziennikarzy TVP Info zachęca Michał Rachoń.

W podpisie pod filmem widnieje informacja, że konkursowe nagrania mogą zawierać rozmowę, relację reporterską lub "cokolwiek innego", co przekona rekrutujących, że kandydat jest "dziennikarzem z krwi i kości" Telewizja Polska najlepszych kandydatów zaprosi do współpracy.
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej