''Gazeta'' ma pisma do KRRiT, które mówią o warunkach jej spłaty. Wersje fundacji i redemptorystów są rozbieżne.

Telewizja Trwam nie dostała koncesji na multipleks, bo według KRRiT nie spełniała kryteriów finansowych. Koszt utrzymania multipleksu to 7 mln zł rocznie. Według KRRiT fundacja ojca Rydzyka Lux Veritatis (właściciel Trwam) przez trzy lata przynosiła straty, a jej dochody, prawdopodobnie ze zbiórek, malały. Na dodatek większość majątku fundacji pochodzi z pożyczki od zakonu redemptorystów.
Pozostało 86% tekstu
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej