Edyta Łyszkowska, rzeczniczka AGB Nielsen Media Research, tłumaczy decyzję firmy badawczej tym, że oglądalnością TV Trwam zaczęły się interesować domy mediowe, czyli firmy zajmujące się planowaniem kampanii reklamowych. - Zainteresowanie tą stacją wzrosło po tym, jak w marcu opublikowała ona swój cennik reklamowy - mówi Łyszkowska.

Za 30-sekundowy spot w paśmie od godz. 16 do godz. 22 trzeba zapłacić 5 tys. zł, a za 10 sekund - 2,5 tys. Specjaliści mówią, że ceny te nie są wcale niskie - to drożej niż np. w Polsacie Sport. Pierwszą umowę reklamową TV Trwam ma już za sobą. Jak pisaliśmy, na antenie stacji firma Telezakupy Mango sprzedaje aparaty do masażu, roboty kuchenne, przenośne telewizory.

AGB Nielsen Media Research zastrzega, że w przypadku TV Trwam będzie badać jedynie ogólną oglądalność, bez wyszczególnienia pozycji programowych czy bloków reklamowych. W ten sam sposób firma monitoruje programy np. TVN 24 czy TVP Kultura.
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej