Polacy z zagranicy zasypywali zespół Perfect prośbami o wysłanie wybranych piosenek mailem. - Pomyśleliśmy, że skoro można je wysyłać w prezencie, to dlaczego nie sprzedawać w ten sposób utworów - wspomina Adam Galas, menedżer zespołu Perfect.

Tak narodził się pomysł wydania płyty dostępnej tylko w internecie. Kosztujące 15 zł "Schody" od kwietnia ubiegłego roku ściągnęło za pośrednictwem portalu Interia 6,5-7 tys. osób. To mniej, niż się "Perfect" spodziewał, ale za to w ten sposób "zespół z epoki winylu wskoczył do epoki plików cyfrowych". - I tak jesteśmy zadowoleni.
Pozostało 96% tekstu
Artykuł dostępny tylko w prenumeracie cyfrowej Wyborczej

Wypróbuj cyfrową Wyborczą

Nieograniczony dostęp do serwisów informacyjnych, biznesowych, lokalnych i wszystkich magazynów Wyborczej