Liderem słuchalności w Polsce pozostaje bez zmian RMF FM, zgarniając jedną czwartą rynku. Największy spadek w zestawieniu notuje Program 1 Polskiego Radia
Już blisko połowa internautów przeznacza na oglądanie wideo w sieci więcej niż 10 zł miesięcznie, a ponad 16 proc. powyżej 20 zł - wynika z badania agencji mediowej MEC.
W drugim kwartale 2016 r. zwiększyły się przychody Grupy Agora do kwoty ponad 296 mln zł. To głównie efekt wysokiej frekwencji w kinach sieci Helios oraz zwiększenia przychodów segmentów Reklama Zewnętrzna, Internet, Radio i Druk. Gorsze wyniki...
Do 10 czerwca średnia oglądalność Igrzysk Olimpijskich w Rio 2016 to 726 tys. widzów w TVP 1 i 944 tys. w TVP 2. To jak dotąd wyniki zdecydowanie gorsze niż podczas igrzysk w Londynie w 2012 r. - wynika z danych Nielsena
Ponad 40 proc. reklam w Polsce jest blokowanych przez internautów. To stawia nas w światowej czołówce. W żadnym spośród 62 państw analizowanych w raporcie rynek adblockerów nie jest rozwinięty na tak szeroką skalę, jak u nas - wynika z najnowszego...
Po raz pierwszy w historii przychody z reklamy w USA Scripps Networks Interactive przekroczyły 500 mln dolarów w jednym kwartale. Właściciel TVN zanotował poprawę zarówno przychodów, jak i zysku operacyjnego
- Zatrudnienie około 300, może nawet 350 osób, nie miało uzasadnienia. Niektórzy biorą pieniądze za nic - powiedział Jacek Kurski pełniący obowiązki prezesa Telewizji Polskiej w wywiadzie dla tygodnika "wSieci".
Koniec anonimowych kart SIM w Polsce. Do 1 lutego 2017 r. każdy właściciel karty prepaid będzie musiał ją zarejestrować u operatora. W przeciwnym razie karta zostanie dezaktywowana.
Telewizja Polska (TVP) za prawa do transmisji igrzysk olimpijskich w Rio 2016 zapłaciła ok. 40 mln zł. Wpływy reklamowe mogą wynieść jedynie połowę tej kwoty - wynika z szacunków domów mediowych.
Spadająca oglądalność kanałów TVP w przyszłym roku przełoży się na mniejsze wpływy reklamowe. TVP z tego tytułu może stracić nawet 100 mln zł.
Po siedmiu latach pracy dla TVN Markus Tellenbach ustąpił z funkcji szefa zarządu i dyrektora generalnego i jednocześnie rozstał się ze stacją.
Po raz pierwszy w historii Program 1 Polskiego Radia spadł pod względem udziałów poniżej Trójki. Łącznie dwie stacje PR mają niewiele więcej udziałów niż samo Radio ZET
Markus Tellenbach ustąpił z funkcji szefa zarządu i dyrektora generalnego TVN. Jim Samples, szef Scripps Networks Interactive, który dotąd przewodził Radzie Nadzorczej TVN, zostaje prezesem spółki.
Przychody Polsatu mogły sięgnąć 100 mln zł dzięki sprzedaży reklam, sublicencji i dostępu do specjalnie utworzonych kanałów telewizyjnych. TVP dołożyła do imprezy.
Finałowy mecz Euro 2016, w którym Portugalia pokonała Francję w dogrywce, oglądało średnio ponad 10,2 mln widzów. Tym razem znowu TVP miała większą widownię niż Polsat.
W pierwszej połowie tego roku sprzedano o prawie 10 proc. więcej biletów do kin niż w tym samym okresie 2015 r. To może zapowiadać pobicie kolejnego rekordu w historii polskiego kina.
Unikasz płacenia abonamentu RTV? Poczta Polska wysyła kontrolerów do mieszkań, w których ktoś wyrejestrował telewizor lub nigdy go nie zarejestrował. Ale trzeba pamiętać, że nikt nie ma obowiązku wpuszczenia takiego kontrolera do swojego domu
- Na świecie dzieje się obecnie wiele ważnych rzeczy, w tym m.in. Brexit czy szybki rozwój krajów wschodzących. Polska jako duży kraj odegra wkrótce kluczową rolę w świecie - uważa John Defterios, wieloletni redaktor i prowadzący w CNN oraz CNNMoney
Polska jest ewenementem w regionie, jeżeli chodzi o oglądalność meczów podczas Euro 2016. Każdy mecz, w którym grała reprezentacja Polski, oznaczał, że kanały, które go transmitowały, przyciągały przynajmniej 80 proc. widzów. Lepiej od nas radzi...
Wczorajszy przegrany w rzutach karnych mecz reprezentacji Polski z Portugalią w ramach turnieju Euro 2016 oglądało średnio prawie 16 mln widzów. To najlepszy wynik od ponad 15 lat - wynika z danych agencji MEC przygotowanych dla "Wyborczej". TVP...
Wpływy z abonamentu RTV będą dalej malały. Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podała, ile pieniędzy dostaną spółki mediów publicznych w 2017 r.
Polsat zarobił znacznie więcej niż TVP przy ostatnim meczu Polaków ze Szwajcarami i ma szansę na rekordowe przychody przy Euro 2016 - uważają analitycy domu mediowego SMG Polska.
Czy brytyjskie referendum da się jeszcze odkręcić? Kto zastąpi Davida Camerona? I co z unijnym budżetem? 11 pytań, na które warto znać odpowiedź.
Przez trzy miesiące "Gazeta Wyborcza" wraz z bankiem BGŻ BNP Paribas prowadziła akcję Polska Firma Przyszłości. Szukaliśmy szybko rozwijających się polskich małych i średnich przedsiębiorstw, które wyróżniają się w swoich branżach i aktywnie...
BITWA O BREXIT. Decyzja o Brexicie oznacza zmiany w budżecie unijnym na lata 2014-20. Polska, która miała dostać ponad 100 mld euro, otrzyma mniej, bo Wielka Brytania z pewnością nie przekaże całej wcześniej zadeklarowanej sumy.
Rząd PiS odmienia słowo ?innowacyjność? przez wszystkie przypadki. I trudno się dziwić, bo jest ona naszą piętą achillesową. Zaledwie jedna czwarta polskich firm inwestuje w nowatorskie rozwiązania. Ale to ma się zmienić.
Mimo że TVP miała wyższą niż Polsat oglądalność meczu Polska - Ukraina podczas Euro 2016, nie przełożyło się to na wpływy reklamowe. Podczas spotkania to Polsat zarobił więcej.
W 2013 r. na badania i rozwój Polska przeznaczyła zaledwie 0,87 proc. PKB. To stawia nas na szarym końcu w Unii Europejskiej, jedynie przed Grecją i Rumunią.
Stosunkowo wczesna jak na dzień powszedni pora meczu oraz dobra pogoda nie sprzyjały rekordowej oglądalności. W tym kontekście wynik 12,6 mln widzów meczu Polska - Ukraina na Euro 2016 zaskakuje pozytywnie. O ponad pół miliona pobity został wynik...
Wydatki reklamowe w Polsce wzrosną w tym roku o 3,2 proc., a ich łączna wartość wyniesie prawie 7 mld zł netto - prognozuje dom mediowy ZenithOptimedia. Ewentualny Brexit może zagrażać wzrostowi w Europie
Mimo że oglądalność meczów Euro 2016 jest mniejsza w Polsacie niż w TVP, to właśnie Polsat zarabia na imprezie dużo większe pieniądze.
Ponad 14 mln widzów oglądało wczorajszy mecz Polska - Niemcy podczas Euro 2016. Większość tortu zgarnęły Polsat i TVP 1. To najwyższy wynik oglądalności sportu od co najmniej 15 lat.
Co piąty Polak nie znał przed Euro 2016 sponsorów mistrzostw, a 28 proc. sponsorów reprezentacji Polski. Najlepiej wypadały marki Orange, Coca-Cola, Lotos i Biedronka - wynika z badań agencji mediowej SMG Polska
Na tradycyjną telewizję Polacy wciąż poświęcają dziennie najwięcej czasu. Drastycznie spada jednak czytelnictwo prasy i magazynów - wynika z badań domu mediowego ZenithOptimedia
Publiczny nadawca chce zastąpić Czwórkę Polskim Radiem 24. Będzie to drugie radio informacyjne w Polsce. Pierwszy jest TOK FM należący do Agory (wydawcy ?Gazety Wyborczej?) i Spółdzielni Polityka
Sieć księgarń Matras nie otrzymuje dostaw od największego dystrybutora książek i wielu wydawców. Wszystko za sprawą milionowych długów.
Miał być od 1 stycznia 2017 r. wraz z rachunkiem za prąd. Ale PiS nie zdążył ze zmianami.
Amerykański fundusz inwestycyjny non profit Media Development Investment Fund (MDIF) ma już 11,22 proc. kapitału zakładowego Agory (wydawcy ?Gazety Wyborczej?) oraz 8,26 proc. głosów w Walnym Zgromadzeniu Akcjonariuszy
Ambitnie, globalnie i do góry, tak jak w Chinach. W mediach społecznościowych dozwolonych w Państwie Środka, jak Weibo, Lewandowski ma więcej fanów niż Ibrahimović.
Jedna z dwóch największych sieci księgarń w Polsce znowu ma problemy. Nie płaci za dostawy, za czynsz, a do tego właściciel zaraz będzie musiał zacząć spłacać kredyt.
Copyright © Wyborcza sp. z o.o.